Naam(Vereist) Voornaam E-mailadres Vraag 1Hoe zou je de huidige visuele stijl van je merk beschrijven?(Vereist) Kleurrijk en levendig, net als een zomerdag! Consequent en rustig, zoals een goed boek. Een beetje overal, zoals mijn koffietafel. Visuele stijl? We zijn meer een radio-podcast type. Vraag 2Als je merk een persoon was, hoe zou je dan zijn/haar relatie met je doelgroep omschrijven?(Vereist) Als beste vrienden – we begrijpen elkaar perfect. Als kennissen – we weten van elkaar, maar dat is het wel. Als vreemden – we moeten echt eens koffie gaan drinken. Als pen-vrienden – we communiceren, maar missen soms de verbinding. Vraag 3Wat denk je dat je merk het meest nodig heeft?(Vereist) Een frisse uitstraling – tijd voor een kleine makeover! Een duidelijkere stem – onze boodschap moet scherper. Een beter begrip van wie we aanspreken – tijd om te verdiepen. Een feestje – want wie houdt er niet van een goed feestje? Vraag 4Hoe voelt de consistentie van je branding?(Vereist) Zo glad als een goed geoliede machine. Niet slecht, maar kan beter. Een beetje hobbelig, als een rit op een landweg. Consistentie? Dat klinkt als een nieuwe yoghurt smaak! Vraag 5Hoe reageren mensen gewoonlijk op je merk?(Vereist) Met glimlachen – we zijn overal geliefd! Met interesse – we trekken aandacht. Met verwarring – we moeten duidelijker zijn. Hoe reageren? We moeten nog op de radar komen. CAPTCHA